Friday, October 21, 2011

RINDUNYE ZAMAN SEKOLAH !!

time tgh mlm cmni tbe teringat suasana sekolah dulu.
dr form 1 sampai form 5.
best kan zaman sekolah.
tulha.
dulu time suruh g skola xnk.
sekarang da blaja kat kolej
baru rase indah nye sekolah.
teringat time kne marah ngn cikgu kat perhimpunan
kne rotan dgn cikgu.
kite main hujan same same
chow skola same same
OMG !!
perkare tu akan jd kenangan time skola dulu kn.
emmm.
tu tak cerite lg time aku becinta kat sekola.
time aku gaduh
time aku buli budak.
time aku di buli
time aku chow class
time aku kne marah dgn cikgu
time aku kantoi chow.
best kn.
dulu kite buat pape mesti ade org yg akan tegur kite
ade org yg akan rotan kite
ade org yg akan membebel ngn kite
TAPI SEKARANG..
semuanye kite kne buat sendri.
tulha different skola ngn kolej.
kalau diberi peluang.
aku akan back balik time aku f3.
that time lha sume bnde aku mule belaja.
aku mule belaja bekawan
aku mule belaja melawan
aku mule belaja utk mintak sesuatu.
aku mule belaja hidup sendri.
aku bgun sendri bile aku jatuh.
even bnyk bad thing yg terjd for this year
tp paling bnyk memory nye..
and this year jgak aku kenal erti lawan
dan aku kenal ape itu CINTA.
kalau nk tulis kan sume yg terjd mmg full lha kat sini kn.
but this is all my memories.
and i cant forget all this memory.
miss u all.
and onemore thing for the mention.
"kau tak pernah jd musuh aku,even sakit hati mane pun kau ngn aku.
KAU TETAP KAWAN AKU"
i know my mistake and u should know ur mistake too.
dont ever blame if u dont no what the mistake !

No comments:

Post a Comment