Sunday, October 23, 2011

nothing !!

mood aku nothing sbb kau !!
sape xjeles kalau cple dye sndri ckp dye nk kua ngn pmpn lain
even stdy kot.
tipu ahh kalau xde pasaan jeles tu langsung kn
KALAU XDE PASAAN TU MAKNENYE KAU XSAYANG DYE !
OK.
skrng kau cube nk pujuk pujuk aku pulak.
ok fine kalau care kau pujuk tu btol yes aku terime.
but care kau pujuk tu cm nk maki maki.
ok lbeyh baik kau diam tak payah pujuk aku.
skrng ni kau nak berangin pulak sbb aku active balik fb.
asal.??
knpe tbe kau nk buat pangai balik.??
emm tak paham lha aku.
kalau aku mmg sentiase nk dga ckp kau je
payah lha kan.
yes aku akan hormat kau bile perlu.
dan aku tak kan bg muke kat kau.
dan
aku tetap aku !
ok aku twu kau rimas sbb asek cmni je kn.
tp kalau kau pun tetap ngn pangai kau.
why not aku pun tetap ngn pangai aku jgak kn.
kalau nk cte mmg tak kn habes kn.
so mmg aku nk ckp.
skrng ni pasaan aku nothng !!

No comments:

Post a Comment